АлЭС Омбудсмені: ең бастысы – жұмыскерлердің сенімі

«АлЭС» АҚ-да Омбудсмен 2014 жылдан бастап жұмыс істейді. Омбудсменнің негізгі функциялары Мінез-құлық кодексінің ережелерін сақтамау мәліметтерін жинау, Кодекс ережелері бойынша қызметкерлерге кеңес беру, Кодекс ережелерін бұзу бойынша дауларды қарауға бастамашылық ету және оларды реттеуге қатысу болып табылады.

Омбудсмен 2022 жылғы 1 сәуір мен 30 маусым аралығында этикалық рәсімдер мен қағидаттарға қатысты дағдылар мен құзыреттерді дамыту мақсатында қызметкерлер үшін Мінез-құлық кодексінің ережелері мен қағидаттары бойынша ішкі оқыту жүргізді.

Бекітілген кестеге сәйкес Омбудсмен оқытуды өндірістік департаменттерде өткізді.

– Этикалық нормалар компания қызметінің табыстылығына ықпал ететін ұжымдағы қатынастарды реттеуші тетік, – деп атап өтті «АлЭС» АҚ Омбудсмені Ербол Сасықов. – Сондықтан біз «Самұрық-Энерго» АҚ компаниялар тобының барлық ЕТҰ үшін ортақ болып табылатын мінез-құлықтың негізгі этикалық қағидаттарына назар аудардық.

Омбудсмен «АлЭС» АҚ-ның Мінез-құлық кодексінің негізінде оның миссиясында, корпоративтік құндылықтары мен қағидаттарында тұжырымдалған компания «философиясы» жатқанын атап өтті. Бұл ұсыныстар АлЭС-тің барлық жұмыскерлері ұстануы тиіс мінез-құлық үлгілерін айқындайды.

Жұмыскерлер өздерінің лауазымдық міндеттерін орындау кезінде қабылдаған іс-әрекеттері мен шешімдері үшін этикалық критерийлердің толық жиынтығын алды. Жеке еңбек дауларын шешу тәртібі бойынша түсініктемелер берілді.

Оқытуды өткізгеннен кейін Омбудсмен жұмыскерлерге Мінез-құлық кодексі ережелерінің мазмұны бойынша өтініштер мен мәселелерді қабылдау үшін департаменттердің цехтары мен бөлімдерін аралады. Омбудсменге жүгінген барлық жұмыскерлерге құпиялық, анонимдік және жүгінуші тұлғаның мүддесін қорғау кепілдігі берілген. Жұмыскерлер өздерін мазалаған сұрақтар қойып, кеңес ала алады.

Басынан бастап Омбудсменнің міндеті – Омбудсменге неге, қашан және қалай жүгінуге болатынын түсіндіру болды. Компанияда «Жедел желі» жұмыс істейді. Қызметкерлер Омбудсменге +7 (7272) 27 70 80 сенім телефоны бойынша және электрондық пошта арқылы, сондай-ақ жазбаша өтініштерді қабылдау үшін әр департаментте шағымдар, өтініштер мен өтініштерді қабылдау жәшігі арқылы жүгіне алады.

Кездесу қорытындысы бойынша компания жұмыскерлері Омбудсмен жұмысының өндірістегі жоғары маңыздылығын атап өтті.