Сұлтанбеков Ерлан Жеңісұлы – қамтамасыз ету жөніндегі Басқарушы директор

Туған күні – 06.04.1977 ж.

Азаматтығы – Қазақстан Республикасы

Білімі – жоғары:

Алматы энергетика және байланыс институты, бітірген жылы – 2000 ж.
Мамандығы – Электр станциялары.
Біліктілігі – инженер-электрик.

Т.Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті (Нархоз), бітірген жылы – 2003 ж.
Мамандығы – кәсіпорындағы экономика және басқару (салалар бойынша).
Біліктілігі – экономист-менеджер.

Еншілес компанияларға тиесілі акцияларының саны мен үлесі – жоқ

Жұмыс тәжірибесі:

2022 жылғы сәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін – "АлЭС" АҚ қамтамасыз ету жөніндегі Басқарушы директоры;
2010-2022 жж. – "KEGOC" АҚ-да жұмыс істеді;
2009-2010 жж. – "Alakol Plant" ЖШС-де жұмыс істеді;
2008-2009 жж. – "Алатау Жарық Компаниясы" АҚ жұмыс істеді;
2001-2008 жж. – "KEGOC" АҚ-да жұмыс істеді;

Қоғамда жауап беретін сұрақтар шеңбері.

Қоғам қызметінің құжат айналымы мен есептіліктің сапасы мен уақтылығына басшылық жасайды, бақылауды жүзеге асырады және мынадай бағыттары бойынша:

1) ҚР заңнамасының талаптарына сәйкес Қоғамды сатып алу рәсімін ұйымдастыру мен өткізуді қамтамасыз ету;
2) кесте дайындау қызметінің бағыттары бойынша басқарушы директорлармен бірлесіп, ұйымдастыру және тендерлердің уақтылы өткізілуін қамтамасыз ету және келісім-шарттарды, шарттарды және оларға қосымша келісімдерді ресімдеу кезінде тендерлік комиссия шешімдерінің орындалуын бақылау;
3) Қоғамның өндірістік департаменттері мен құрылымдық бөлімшелерінің тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу мәселелері бойынша қажетті құжаттаманы уақтылы дайындау және ұсыну мәселелері бойынша қызметін үйлестіру;
4) өндірістік бөлімшелерді материалдық-техникалық ресурстармен уақтылы қамтамасыз етуді ұйымдастыру;
5) нарықты және жеткізушілердің коммерциялық ұсыныстарын зерделеу негізінде материалдар, жабдықтар бойынша дерекқордың жүргізілуін бақылау;
6) жасалған шарттар бойынша тауарлар мен қызметтердің жеткізілуін бақылау;
7) орталық қоймалардың жұмыс істеуін ұйымдастыру;
8) Қоғамның орталық қоймаларының материалдарды, жабдықтар мен ЖЖМ қабылдау, сақтау, орнын ауыстыру және босату жөніндегі жұмысын ұйымдастыру;
9) Қоғамның орталық қоймалары бойынша ТМҚ және ЖЖМ қалдықтарының орталықтандырылған жүргізуді бақылау;
10) Қоғамның орталық қоймаларында ТМҚ мен өтімді емес материалдарды есепке алу мен есептен шығаруды бақылау;
11) отынды жеткізуді, тасымалдауды және сақтауды қамтамасыз етуді ұйымдастыру;
12) отынның барлық түрлерін жеткізуге және төлем жасауға арналған шарттардың орындалуын бақылау;
13) Қоғамның өндірістік бағдарламасына сәйкес уақтылы шарттар жасасу;
14) ҚР Көлік және коммуникация министрлігімен, темір жол басқармаларымен және басқа да ұйымдармен өзара іс-қимыл және көлік процесін жақсарту жөніндегі ұйымдастыру мәселелерін шешу;
15) Қоғамның сатып алу қызметін реттейтін барлық нормативтік құжаттардың талаптарын сақтауды қамтамасыз ету;
16) кедендік рәсімнен өтуді қамтамасыз ету;
17) сыртқы экономикалық келісімшарттар бойынша бақылау;
18) нарықты және жеткізушілер мен мердігерлердің коммерциялық ұсыныстарын зерделеу негізінде қызметтер бойынша дерекқордың жүргізілуін бақылау;
19) Қоғам Басқармасы Төрағасының бұйрықтарында, Қоғамның Басқармасы мен Директорлар кеңесінің шешімдерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

  • Сатып алу басқармасы;
  • Материалдық-техникалық жабдықтау және қызмет көрсету басқармасы;
  • Қойманы есепке алу қызметтері.

Қамтамасыз ету жөніндегі Басқарушы директордың функционалдық бағынысында Қоғамның өндірістік департаменттері директорларының орынбасарлары (қамтамасыз ету мәселелеріне жетекшілік ететін), өндірістік департаменттерде орындалатын міндеттер мен функциялар бөлігінде болады.